Inkoop en aanbesteding
- De gemeente Harderwijk stelt alle relevante informatie over inkoop hier beschikbaar.
- Deze informatie is vooral bedoeld voor bedrijven die een zakelijke relatie met de gemeente hebben of tot stand willen brengen.
Informatie en contact
Hebt u vragen over het inkoopbeleid of de werkwijze? Neem dan contact op met de coördinator Inkoop, de heer J. Looijenga, e-mailadres j.looijenga@meerinzicht.nl of telefoonnummer (085) 11 08 268.
Inkoopsamenwerking ISNV
- Uit het oogpunt van efficiency en effectiviteit koopt de gemeente Harderwijk regelmatig gezamenlijk met andere gemeenten in onder de naam Inkoopsamenwerking Noord-Veluwe (ISNV).
- De deelnemende gemeenten hebben een gezamenlijk inkoopbeleid en gezamenlijke inkoopvoorwaarden.
- U vindt alle informatie hierover op de website van de ISNV.
Inkoopbeleid en inkoopvoorwaarden
- Het inkoopbeleid geeft sturing aan de wijze waarop de gemeente Harderwijk inkoopt. Hierin is onder meer opgenomen:
- Hoe en op welke wijze de gemeente bedrijven moet benaderen voor het uitbrengen van offertes.
- Welke uitgangspunten hierbij van toepassing zijn.
- Bekijk het inkoopbeleid (pdf, 466 KB) en de inkoopvoorwaarden (pdf, 212 KB) van Inkoopsamenwerking Noord-Veluwe (ISNV).
Lopende en toekomstige aanbestedingen
- De gemeente Harderwijk publiceert grotere aanbestedingen op www.tenderned.nl. Geïnteresseerden kunnen zich hier gratis aanmelden.
- Als de gemeente besluit om gezamenlijk met anderen aan te besteden, staan deze aanbestedingen gepubliceerd op www.isnv.nl.